finns nu på jagamanda.blogg.se

/ Permalink / 2

Nu tar jag en brake från annasdotter, och flyttar över till jagamanda, så om ni vill
mig något, eller vill läsa bloggen, läs den då på jagamanda, för jag kommer inte skriva här på ett tag.
Hur länge jag kommer stanna på jagamanda är inte klart, det beror på när den nya datorn kommer.
För när jag kommer tillbaks hit, så kommer bloggen vara omgjord.
Jag frågade ju om tips till den nya designen, och nu jobbar jag på att få ihop alla förslag.
målet med den "nya" bloggen:

  • Uppdatera bloggen minst 1 gång om dan
  • slå nytt läsarrekord varje månad
  • ha med bilder i varje inlägg
  • skriva om saker som folk faktiskt bryr sig om
  • vara mig själv & inte försöka vara någon annan
  • fortsätta vara annas dotter, lite bättre än alla andra !

Låter det som en bra plan?
Men ni kommer behöva hjälpa mig , detta klarar jag inte på egen hand ;)

#1 - - johanna:

sv: jaow :) allt bra med dig?

#2 - - adam:

då vet man de



http://adamlagerstrom.blogg.se

Till top