My boyfriends

/ Permalink / 14
Jag har ett förhållande med två killar samtidigt, coolt va?
Den ena heter Ben och den andra heter Jerry.





#1 - - jennifher:

Hehe okej. jag åker till leksand camping imorgon o stannar till torsdag & ska vara på sommaland :) super rolligt!

#2 - - angelica:

sv ja :)



åh den är så go!

#3 - - angelica:

sv haha nehe! gillar du inte choklad? :O

#4 - - jennifher:

ja som fan!!! =D

#5 - - angelica:

sv jaha okej! :)

#6 - - ELIN:

svar;det blir så iband ;D

#7 - - angelica:

sv jag väntar på att min pojkvän ska komma, så jag kan träffa han lite innan jag åker :) du då?

#8 - - Mli - Vinn Body Splash hos mig :):

Mm okej :)

Det där är min favorit :)

#9 - - Lina*:

ben and jerry <3

#10 - - Marcus Å:

Du får ju hålla dig till en!



Idag har det varit fullt upp, vad har du gjort? :)

#11 - - jennifer turgren:

half baked är sååååååå äklig!!

#12 - - SIEL:

haha söt :D

nu är jag hemma efter nästan en vecka i varberg!

#13 - - madde:

SV: tack amanananda :) <3

#14 - - ebba o nathalie:

jaa :D

gjort ngt kul idag? ;P<3

Till top