Detta kan bli svårt..

/ Permalink / 18
Vi är mitt uppe i ett jobbigt projekt. Vi ska försöka komma på namn till vår blivande hund.

Pappa: vad tycker ni då? Simon, har du några idéer?
Simon: jag vet inte.
Mamma: Jag gillar Sigge!
Pappa: Anna, det ska vara hund namn? Jag tänker Devil, de hette Fantomens hund.
Mamma: Elsa är fint med.
Pappa: Elsa. Pfftt. Evil är coolt.



har ni förslag på hund namn? ha rinte bestämt oss för om det ska bli en kille eller tjej än.


#1 - - karin:

fint :D

#2 - - karin:

bara tentaplugg som gäller! :)

#3 - - Dixiee:

Fin blogg :D



http://dixiee.bloggsida.se <-- Tävling

#4 - - Moa ♥:

sv: tack :)

bara en fråga...annasdotter? heter din mamma anna? ;)

#5 - - karin:

Vad gör man inte för att kunna få examen och sedan jobb;)

#6 - - Moa ♥:

sv: haha okey, varför just det namnet? :p

eller heter du det i efternamn? ;o

#7 - - Anonym:

snygg blogg :D hur länge haru bloggat?

#8 - - Fanny:

SV: haha tack :D



alltså det undrar jag också, men jag såg att du hade en kategori som hette "underbara minnen 2009" så jag var tvungen att kolla in det, hah xd

#9 - - Anonym:

sv: jaha men det är väl bra:d

ska vi följa varann via bloglovin :d

#10 - - Anonym:

#11 - - Anonym:

nu följer jag dig :D

#12 - - cindy:

vsg :D

#13 - - norea:

haha diggar moas kommentar ;D

finaste headern hittills :D

och jag älskar Devil, det låter supercoolt :)

#14 - - Anonym:

aa Amanda, de ska va en tik. tjej alltså ;)

svea elr ngt. nej förresten elr kanske :o

#15 - - Jessica - bjurlerstamjessica.blogg.se:

Sv: Okej låter nice! :) ja var ledig igår så gjorde inte så mkt, umgicks med pojken bara.. :) gillar du fotboll?

#16 - - new york:

blir det en lagotto? :D

jag tycker det beror på vilken ras. Nova är väldigt fint på en tik, men jag Lagottos ser ju ut som nallebjörnar... och då kanske det inte passar!

ett vanligt namn på Lagotto-hanar är självfallet Otto.. haha

#17 - - Maija:

ÅÅÅÅÅH; lyckost verkligen, en HUND!!!!! MYgoch vad jag vill ha en hund! Kommer inte på något namnförslag, men hoppas ni kommer på något som passar ;)

#18 - - Ninni:

Alla har en blogg men inte jag!!! :(

är det kul att ha en blogg?? Min kompis har en blogg som heter:

http://essasfoto.blogg.se

Till top