Jag är en tant

/ Permalink / 11
På drillträningen,

5 åring: Du ser ut som en tant..
Jag: Varför då?
5 åring: För du har bröst.


Smickrande bild


#1 - - Rimella:

Fin blogg!:D

#2 - - Lisa - if you never try, you'll never succeed!:

Fin blogg du har :D

undrar om du skulle vilja följa mig via bloglovin', så kan jag ju följa dig :D

eller om du bara ville kommentera i bloggen.

+ att du har fortfarande den stora chansen att vinna veckans blogg på min blogg, så anmäl dig :D

Kram ♥

#3 - - carro:

ska sova snart :) Själv? Kram

#4 - - J:

Haha klockren :p

Allt bra?

#5 - - Hanna ♥:

ååh vilken fin header! var e den gjord?? :)

#6 - - Z i r r e s ♥:

HAHAHAH, vad kuuuuuul x''')

#7 - - Mikaela:

sv: ingen fara! :-) åh, okej, låter ju bra! :-) jadå, min var också helt kanon! hehe. vad gör du då? kram

#8 - - TIDSTJUVEN:

Haha, när jag praoade på dagis var det en unge som gick och ryckte i mitt bh-band på ryggen. Och det var en tjej dessutom, så det kändes lite... konstigt? :P



sv: Jaa du, galet nära var du! ;)

#9 - - MADDES:

haha ungar. Ibland undrar man hur de tänker :P

#10 - - Runa:

Hej hallå!! Hur gör man en header satt de ser ut som om man har klippt ut? I

#11 - - emma:

hahah gullig 5 åring!:D

Till top