Bananinfo och fråga till er

Amanda sminkar / Permalink / 3
Åt precis en banan och fick helt plötsligt jätteeeee ont i revbenen. Känns som att jag har håll. Haha vad sjutton kan det vara? Jag är ju inte allergisk mot bananer eller något!??? Hmmmm får kolla upp detta. Eller man kanske bara kan få ont helt plötlgt där? Kanske bara var en osis att jag åt en banan precis innan? Hmm jaja.
 
Hehe tänkte dock inte bara prata om banan. Har tänkt ett tag på att börja blanda in lite mer vardag i bloggen? Saknar liiite att skriva av mig om ointressant livsinformation som (tro det eller ej) händer i mitt liv.  Vad säger ni? 
 
 
#1 - - Matilda:

Ja gärna!! :)

Svar: Yeeey!!
amanda svensson

#2 - - Anonym:

Jaaa, mer om din vardag!!:))

Svar: Ska bli chefen!!
amanda svensson

#3 - - Anonym:

Ja skulle vara jätte roligt!

Svar: Tjoho! Då kör vi på det!!
amanda svensson

Till top