Ny fin almanacka

Pressutskick/Samarbete, produkter / press / Permalink / 1
ÅH kolla hörni! Världens finaste almanacka designad by moi! Som ni vet sedan tidigare så ääälskar jag Personligalmanacka.se där man får designa sin egen almanacka från topp till tå, och nu har jag återigen skapat mig ett nytt mästerverk! Jag valde att pryda den med mitt favoritmönster från favoritdesign-märket; Svenskt tenn!
 
On the front page finner man information om almanackans ägare, mig! En ny funktion sen jag gjorde min förra almanacka är att man nu kan lägga till emojisar, superkul!
 
Sen har man ju det oundvikliga i en kalender, nämligen kalendern haha. Här kan du välja färgtema, lägga in personliga datum och du kan välja om du vill ha datumen stående eller liggande som jag har. Du kan ävne lägga till små rutor längst ner på sidorna. Jag har valt "Veckans middagar" och "Veckans att göra". 
 
I början på varje ny månad har jag även valt att ha en månadsöversikt över kommande månad. Vet man att man har en superviktig dag i Januari så är det ju toppen att skriva det här, så man snabbt kan få en överblick över vad som händer!
 
... Och precis som förra gången jag gjorde en almanacka valde jag att ha en målarbok i slutet! Det är sååå gött att kunna sätta sig och måla om man sitter på en tråkig föreläsning (hihi sshhhh)
 
Klicka här för att komma till PersonligAlmanacka.se och beställa din egendesignade almanacka!
 
 
 
#1 - - clara:

fin :)

Svar: Eller hur! Supernöjd :D
Amanda Svensson

Till top