Amanda testar: JorgObé Peel Off Mask

Amanda testar / Permalink / 0

Halloj! Såhär snygg är jag idag, haha. För någon vecka sedan införskaffade jag mig JorgObé' Peel Off mask som ska minimera porer och orenheter i huden. Som ni ser lägger jag den främst i T-zonen då det är där man oftast har problem med porer, orenheter och oljiga partier. När masken har verkat och torkat under ca 30 min drar man försiktigt bort masken från ansiktet.

Detta är helt klart en ny favorit hos mig! Jag upplever att huden känns ganska stram efter användning, men jag återfuktar alltid huden efteråt och då känns den hur fin som helst. För bäst effekt ska man använda masken ca 2 gånger i veckan, och precis som de flesta maskerna ser du inte skillnad med en gång utan du bör använda masken regelbundet i några veckor för att få ett synligt resultat. Jag själv upplever att min hy känns renare, mindre por:ig (haha) och fräschare!

♥ 5/5 i betyg

Finns att köpa på Kicks för 249:-

Till top