Beauty By Ellos -makeup

Amanda testar, Pressutskick/Samarbete, produkter / amanda svensson, beauty, dagens smink, ellos, makeup, press, skönhet, smink / Permalink / 0
Idag hade jag tänkt visa er lite sminkprodukter från Ellos som nyligen släppt en egen skönhetsserie- Jag gjorde ett inlägg förra veckan där jag visade upp några produkter från deras hudvårdsserie, vill ni kicka på dem kan ni klicka HÄR
 
Först ut har vi tre läppglans i tre fina nyanser! Jag gillar alla tre färger jättemycket. Jag tycker även att formulan är väldigt härlig då den inte är för klistrig utan mjuk och lättapplicerad. Hållbarheten är väl inte den bästa, men läppglans sitter ju aldrig ritkigt länge på läpparna. 49kr/st
 
Näst på tur har vi ögonskugspaletten Multi Eyeshadow som kommer i 5 olika utföranden. Jag har den som heter "warm nudes" som innehåller 4 matta varma bruna nyanser. Förpackningen känns väldigt plastig och billig. Dock blev jag förvånad över att skuggorna var så lättutblandade och mjuka som de var! Helt klart en godkänd palett! 99kr/st.
 
Sedan har vi en mascara och en kajalpennaDenna mascaran tycker jag är ganska dåligt tyvärr. Den separerar mina fransar jättefint, vilket jag gillar! Det blir absolut inga klumpar. Dock ger den absolut ingen tjocklek över huvud taget. Jag kan väl inte heller påstå att den ger särskilt mycket längd heller för den delen. Tror dock den är bra för någon yngre som vill börja använda lite mascara! 99kr.
Kajalpennan är blackest black! Den är verkligen kolsvart och superkrämig. Perfekt att ha i vattenlinjen för att mörka ner ögonen och skapa en dramatisk look. Hållbarheten är dock inte den bästa, men den duger helt klart! 49kr.
 
Sist ut har vi deras nya Nail Polish. De kommer i 13 olika nyanser och jag har den som heter Dusty Roses. Jag fick även med två olika överlack, ett som ska göra ditt nagellack matt och ett som ska ha en gel-liknande effekt. Jag tycker att det matta överlacket tar väldigt lång tid att torka, och det tar även lång tid innan det börjar mattas ner. Det andra topplacket efterlämnar en glansig yta. De vanliga nagellacken är väl pigmenterade och lätta att applicera. Hållbarheten är okej! 39 Kr/st
 
Till top