Beauty By Ellos

Amanda testar, Pressutskick/Samarbete, produkter / Permalink / 0

Ellos lanserade en egen skönhetsserie för inte ens två veckor sedan, och jag har fått möjligheten att testa lite utav varje från deras nya produkter. I det här inlägget tänkte jag att ni skulle få se lite utav deras hudvårds-serie!

Först ut har vi Wash Your Hands Lotus Flower Hand Soap som är en fräscht blomdoftande handtvål. Den efterlämnar rena och mjuka händer! 69kr.

Sedan har vi Nothern Beauty Body scrub och Body Lotion som ska efterlämna en sammetslen och återfuktad hud. Dock tycker jag att body lotionen doftar lite tvål. Hade velat ha en mildare mjuk doft på den, men men. 89kr/st

Sist ut har vi detta doftljus! Det är från deras Nothern Beauty serie och heter Scented Candleoch ska ha en brinntid på cirka 30 timmar. Även detta ljus tycker jag tyvärr doftar lite tvål och jag hade önskat en lite mildare doft. Jag är lite av en sucker för ljus som doftar sött, varmt och mysigt istället för friskt och tvåligt. 99kr

Inlägg i samarbete med Ellos.se

Till top