Det var dags

Vardag / amanda svensson, inredning, inspiration, inspo / Permalink / 1
Hej på er! Vet ni vad jag gjorde idag när jag kom hem från skolan? Jag plockade fram julbelysningen, hihihihi. Jag kunde verkligen inte hålla mig längre, och det är ju faktiskt 1 advent i helgen, så då är det okej tycker jag. Dessutom har några grannar också plockat fram juldekorationer nu, haha.
 
Detta blir min och Simons första jul i lägenheten, och det ska bli så mysigt! Tycker det är så himla kul att få köpa adventsljusstakar och dekorationer! Det är en sak ni kanske inte visste om mig, att jag är väldigt intresserad utav inredning och lägger ganska mycket av min inkomst på just inreding. Jag tycker det är roligt att ha lite extra fina kuddar i soffan och tycker det är värt att betala en extra peng för att få en fin ljusstake från ett finare märke! Men smaken är ju som baken :)
 
Jag själv tycker väldigt mycket om att ha en lite lyxigare känsla hemma. Jag älskar mässing, hortensior och kuddar, haha. Min dröm är att ha en fin våningi sekelskifte, med kakelugn, högt i tak och stora ytor. Mina absoluta favoritmärken när det kommer till inredning är helt klart Svenskt Tenn, Klong och Skultuna. Hade mer än gärna inrett hela mitt hem med dem! 
 
Så nu vet ni lite mer om mig och min stil, påtal om ingenting :) Haha
 
#1 - - Malin:

Jättefint :)
för min del får du gärna visa upp mer av Ert hem och vad du handlar dit, bra inspo!

Svar: Tusen tack! Vi får se om det dyker upp lite bilder någon gång! Kul att du är intresserad! Kram
Amanda Svensson

Till top