Oldie but goldie

Amanda sminkar, oldie but goldie / amanda svensson, dagens smink, makeup, oldie but goldie, skönhet, smink / Permalink / 1
Hej lovies! Ni som är riktigt trogna läsare kanske känner igen denna looken? Det är isådana fall helt korrekt. Jag har skapat en ny kategori på bloggen som jag kallar "Oldie but goldie" där jag kommer publicera sminkningar jag gjort för längesedan, men som kanske har glömts bort. Jag har inte alltid tid att göra superroliga nya looks varje dag, så då är det perfekt att slänga upp en gammal look ju :)
 
Först ut har vi denna såååå fina look (får man säga så om sin egen sminkning? Haha) och jag önskar att jag hade lika mycket tid till sådana här roliga sminkningar som jag hade förr! Älskar att göra sminkningar som denhär! 
 
#1 - - Renée Risberg:

Såå fint!

Svar: Tusen tack finis! Kraaam
Amanda Svensson

Till top