Säg hej till en nystart!

Amanda sminkar / Permalink / 1
Hej och välkomna till min nya blogg! Eller egentligen är den inte ny, för om ni kikar i arkivet så kommer ni hitta material från 2009! Det var alltså på denna blogg allt startade för 6 år sedan, och jag tycker att det är superroligt att vara tillbaks på Blogg.se igen. SOm ni vet var jag tidigare på For.me och jag har tvits jättebra där också, men jag känner att jag inte kom någon vart där. 
Jag har även bytt namn på bloggen till amandasvensson.se, vilket kan tyckas konstigt för många, då jag ALLTID hetat Annasdotter på bloggen. Anledningen till att jag gjorde det var att "Annasdotter" inte känns som mig längre. Jag vill hellre bara vara Amanda Svensson!
 
Så med det vill jag välkomna er till min nya blogg och jag hoppas att ni är lika taggade som jag är på en nystart! 
 
 
Ps. NI kommer kunna skriva in "Annasdotter.se" i sökfältet i någon vecka framöver, sen gäller bara "Amandasvensson.se".
 
 
#1 - - Ensomcaroline | Skönhetsblogg:

Du är galet snygg och bloggen ser helt fantastisk ut vännen! :D Nu kör vi! <3

Svar: Åh taaack fina du :D Ja, heja oss! <3
Amanda Svensson

Till top