Årets finaste palett

produkter / amanda svensson, beauty, produkter, skönhet, smink / Permalink / 3
Har ni sett årets finaste palett? Den är så fin att jag skulle kunna ha den framme som inredning! Den kommer från Tarte som desvärre inte går att få tag på i Sverige. Så antingen måste du ha kontakter utomlands, eller så får du betala multum för den haha. 
Det fina rosa omslaget får mig att längta till våren och rosa sminkningar något otroligt! 
 
Som ni ser är inte innehållet lika rosa och vårigt, utan du finner en härlig mix på varma och kalla nyanser samt både bruna och rosa toner. Precis i min smak! Jag är mest exalterad över de matta skuggorna faktiskt, då jag hört att de ska vara fantastiska. Jag ville köpt Tarte's förra palett, men fick aldrig tag på den, så när de nu släppte denna som liknar den andra lite grann, kunde jag inte låta bli.
 
Här ser ni swatches på färgerna "Smarty Pants", "Funny Girl", "Activist" och "Firecracker". Som ni ser drar alla dessa åt det bruna hållet. Jag kommer nog använda mig mest utav den nedersta raden då jag är en sucker för rosa/lila nyanser.
 
Vill du köpa paletten "Tartelette In Bloom" kan du köpa den här, eller utomlands på Sephora.
#1 - - Karin:

Åhhhh skuggorna Rocker & Firecracker. tror. jag. dör.
Drömpalett!

Svar: Ja eller hur! Såååå fina :D kram på dig
Amanda Svensson

#2 - - Mimmi:

Ja men visst, rosa och lila är underbart! Många säger att man ser "blåslagen" ut. Men jag säger då att de gör fel för det är supersnyggt! Heja dig! :)

Svar: Haha nej jag äääälskar sådana nyanser :) så fint ju! Tack, och Kraaam!
Amanda Svensson

#3 - - Felicia:

Åh hur är det att beställa från denna sida? Hur mkt kostar frakten och hur lång tid tar det att få varorna? Är det äkta produkter?

Svar: Det funkar superbra! Frakten är billig, vilket är gött :) tror jag brukar betala typ 40 spänn för frakten. Dock är ju pundet väldigt högt, så själva produkterna är mycket dyrare än om du hade köpt den i Usa... Meeeeen som sagt, så går ju inte alla märken att köpa från Usa till Sverige :) Jag brukar få vänta kanske 7 dagar innan jag får mitt paket. Produkterna är 100% äkta :) Kram!
Amanda Svensson

Till top