Daisy Beauty Expo 2016

Amanda sminkar, Vardag, produkter / Amanda Svensson, Daisy beauty, Dbexpo16, beauty, skönhet, smink / Permalink / 1
Hej kompisar! Har lite dåligt samvete över att ni fått kolla på mobilbilder i två dagar... Men nu är det slut på det och jag har sååååå mycket kul att visa er!
Igår var jag på Daisy Beauty Expo som är Sveriges största skönhetsmässa. De njöd in ca 100 bloggare och journalister, och det var så himla roligt att träffa så många tjejer som har samma klappande hjärta för skönhet som jag.
 
Jag hängde med fina Rebecka hela dagen. Vi hade aldrig träffats tidigare men klickade verkligen så bra. Folk frågade till och med om vi var syskon, haha. Jag träffade även sjukt duktiga Linda Hallberg och Anna-Karin Hell och fler underbara människor. 
 
Som ni ser fick jag med mig en hel del produkter hem... Haha det var tur att de skrev i mailet innan mässan att de rekomenderade rullväska. Sååå... Vem är taggad på massa recensioner?
#1 - - Amanda:

Åh men gud vad mycket roliga produkter! Det måste ha varit en dröm att få vara där. Kram

Svar: Det vaaaar verkligen en dröm! Hade så himla roligt. Träffade massa underbara skönhetsbloggare också vilket var superkul! Kraaam
Amanda Svensson

Till top