Milliard

Amanda sminkar / amanda svensson, beauty, dagens smink, skönhet, smink / Permalink / 1
Godmorgon vänner! Denna looken bar jag för någon vecka sedan, och det är väl egentligen fransarna som gör hela denna looken! Kollade på mina senaste sminkningar, och insåg att alla ser nästan identiska ut... Så får man väl inte göra Amanda?! Nej.
Imorgon lovar jag er att jag ska göra en lite mer crazy look med mycket färg, okej?!
 
Base
Make up forever Ultra HD foundation
Make up forever Ultra HD concealer
Laura Mercier Translucent Loose setting powder
Isadora Mattifying Powder
 
Cheeks
Kat Von D Shade & Light contour kit
MAC Blush Mocha
Becca Skin perfector - Moonstone
 
Eyes
Urban Decay Naked Skin Concealer (as a primer)
Anastasia Self Made Palette
Make up store Cake Eyeliner
Lancome Volyme á Porter Mascara
Fleek Lashes - Milliard
Make up forever 3-in-1 brow pencil
Anastasia Beverly Hills Clear Brow Gel
 
Lips
LAsplash Lip Couture - Innocent Vixen
#1 - - Linnea:

Snyggaste sminkningen någonsin! Passar både till vardag som fest! Hade blivit superglad om du kunde göra en tutorial på den någon gång (om du får tid över) :D

Svar: Åh tusen tack!! Ja jag blev också nöjd :) absolut kan jag försöka återskapa den! Kram
Amanda Svensson

Till top