Nytt från Too Faced

Pressutskick/Samarbete, Vardag / Amanda Svensson, makeup, press, skönhet, smink / Permalink / 1
Äntligen kan jag säga att jag äger Too Faced Born This way foundation! Jag har velat ha denna foundation sååå länge, men i Sverige har jag ännu inte lyckats hitta nyansen "ivory", utan den ljusaste har varit porcelin. Nu fick jag ett pressutskick igår, där dessa låg i. Dock i färgen "Vanilla", så jag vet att den kommer vara för mörk för mig, meeen det är ju då man plockar fram sin brun utan sol ;)
 
Jag är i alla fall supertaggad på att testa formulan och se hur den sitter på ansiktet. Sen fick jag även ett nytt Melted lipstick från Too Faced, i färgen Berry. Jag har redan två Melted lipstick, så om ni vill se swatches på dem kan ni säga till!
 
Bägge produkterna hittar ni på Sephora.
 
 
#1 - - Anonym:

Men å som jag letat efter denna idag och så ser jag den här hos dig :-) du måste ge ett uttalande om den så snart du bara kan :-) är så nyfiken!

Svar: Haha jaaaa! Jag är supertaggad på att testa den! Håll utkik! Kram
Amanda Svensson

Till top