Nu blir det västervik

/ Permalink / 14
Kvällen. Ah. Ni får se bilderna och tolka kvällen hur ni vill.






















Kvällen resulterade bilder. Massa med bilder.

Imån åker jag till västervik. Och jag kommer hem på söndag. Vilket innebär Mobilbloggning.

SEE YAAAA.

#1 - - norea:

bild fyra :o



men annars finfina bilder :D

du är allt bra trevlig svensson ;)

#2 - - Latlte Liten:

Ha det så kul!

#3 - - Latlte Liten:

Tokbilder ;)

#4 - - LORISSA:

jag gillar inte choklad. Jag gillar kakao, i typ bakverk och varm choklad, men inte choklaaaden i sig.

#5 - - Katja:

sv: ikväll ska jag till ett tivoli i stan ,själv :)?

#6 - - sandra:

inte så mkt! sjdå?

#7 - - It´s you and me ! - Dekor - & Katt-smycke tävling pågår !:

Vilken utsikt :O

#8 - - MyzaaN - Princess Pink:

härligt att höra :D allt är bra med mej också :D kram

#9 - - Michaela / foto, design och vardagsliv:

vilka roliga miner! :D

#10 - - alexandra:

sv: haha ah, ikväll har jag sett film :) själv?

#11 - - simone:

Häärliga foton:D

#12 - - FOTOGRABBEN.SE:

tjo! vad gör du? ;)'

Jag tittar på vänner och skrattar ihjäl mig :)

#13 - - milia:

härligt :)

ja de vart bra

#14 - - milia:

absolut :)

Till top