Nominerad i BeautyBoulevard!

Vardag / Permalink / 0

Kolla vad jag fick vakna upp till idag! JAG är nominerad i den finaste kategorin jag någonsin kunnat tänka mig! Jag strävar alltid efter att hamna lite outside the box och göra sminkningar med variation. Jag vill inspirera och väcka intresse även hos den mest icke-sminkintresserade. TACK till Sanna och Cajsa som valt att nominera mig i denna kategori!

BeautyBoulevard Awards är en ny prisutdelning som riktar sig till alla oss som inte får nog utav skönhet. Som ni ser tävlar jag mot två jätteduktiga tjejer och jag läser själv deras bloggar dagligen, hehe får handsvett bara av att tänka på det ;) Nej men att få sitta och leka med pigment, glitter och krämer i timmar är det roligaste jag vet. Att få skapa nya looker och få höra att ni gillar det jag gör, betyder allt! Ni gör mig så lycklig och det är tack vare er jag fortsätter <3

Vill ni rösta på mig för att ni tycker att jag inspirerar er eller för att ni tycker att jag är duktig på det jag gör, skulle jag bli jätteglad om ni vill rösta på mig och min blogg. 

Rösta HÄR.

Ni kan även rösta på Bästa makeupartist, Bästa hårbloggare, Bästa nagelbloggare, Bästa produktfotograf, Bästa produktrecensent, Bästa instagramkonto, Bästa youtubekanal och Bästa skönhetsmärke.

Till top