vet ni en sak..

/ Permalink / 16
... JAG KOM INTE PÅ NÅN RUBRIK.

Moppekurs idag från 10-12. Jag vet vad ni tänker. Men än så länge har jag inte kört ihjäl nån.

Ikväll ska jag in till stan till RIXFM festivalen. Gött.

Nä, nu måste jag fixa lite här hemma. Ses imån lovers.



yes jag vet.
#1 - - E M M A:

sv: jaha dit skulle jag också vilja gå :)

jag tittar på tv,

händer imorgon?

#2 - - -A:

Din blogg? Nej, det tror jag inte :D

#3 - - It´s you and me ! Två smyckestävlingar pågår !:

Klart du är :D

#4 - - F E L I C I A *:

sv; haha ja ;)

#5 - - Linnea Isabelle Photo:

Jag mejlade och frågade :) Höhö!

#6 - - sanne-madeleine:

heehe :)

allt bra dennna dag?

#7 - - Anonym:

sv: ska bara ta det lugnt själv då?

#8 - - sandra:

hehe :D

#9 - - Millah:

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

#10 - - Katja:

sv: hihi :)

#11 - - norea:

Uppdatera ! :D:D

#12 - - Matilda - foto - inspiration:

Du är inte ensam om att inte ha fantasi nog till rubriker alltså, haha.

#13 - - Katja:

Roligt att köra moppe! :)

#14 - - Michaela | foto, bloggdesign & vardagsliv:

svar/

Hejsan!

Ledsen för att jag inte svarat på din kommentar. Men det har hänt lite tråkiga saker i mitt liv och jag har därför inte vela varit hemma. Så jag har vart borta hela helgen och därför har jag inte svarat på din kommentar :) Hoppas det inte gör något! Efter allt som snurrar i mitt huvud så kommer jag inte ihåg vad jag svarade sist på din kommentar :/



Hur har du haft det i helgen? :)

Jag har haft det jätte bra, behövde åka bort och tänka på annat.

Kram

#15 - - MATILDA:

haha , tyckte moppe lät för farligt för mig (A) hehe

#16 - - Anonym:

sv: okej lååter bra det! ;D

förlåt för sent svar!

Till top