Månadsfavoriter

Månadsfavoriter / Permalink / 0

Sista dagen för månaden, och vad passar då bättre än några månadsfavoriter? Ovan ser ni produkter som hjärtat klappat lite extra för, är ni nyfikna är det bara att fortsätta bläddra neråt!

Detta lilla rouget från NYX kanske inte ser så mycket ut för världen, men oj vilken fin färg det är! Jag har fått så mycket komplimanger om mitt rouge när jag haft detta. Det heter "Silky Rose" och är något mellanting av rosa och vinrött. Rouget är även matt vilket jag har börjat gilla mer och mer på sistone. Helt klart mitt favoritrouge för tillfället!

Nästa godbit kommer från Makiash och är ett solpuder. Först var jag lite skeptisk till denna och av någon anledning tog det väldigt lång tid innan jag plockade fram den och testade den. Och oj vad fin denna är! Den heter "Sun Touched" och är även denna matt. Den är inte särskilt mörk vilket är kanon för blekfisen (mig), och inte heller för orange. Den ger lagom mycket färg till ansiktet och man ser sååå himla snygg ut med denna! 

Ovan ser ni mina två favoritfoundations för tillfället! Hur kul är det inte när man hittar grymma budgetprodukter?! Jag äger själv massvis med foundation som jag betalat över 500 kr/st för, och jag måste erkänna nu att jag tycker att denna kombon slår mina "lyx-foundations". Har haft bägge dessa två sen tidigare men aldrig riktigt tänk på hur bra dem är, och speciellt inte hur bra de jobbar tillsammans! Jag trycker ut lite utav bägge på två handen och jobbar sedan in dem i borsten och sedan in i huden, och alltså JA. Det blir i princip full täckning, det håller HELA dagen, även på hakan och näsan samt jag håller mig hyffsat matt. Köp dessa två och jag lovar att ni kommer älska dem! Heja Lumene!

Lancome är enligt mig macarornas Rolls Royce, och denna mascaran är inget undantag! Det är deras senaste tillskott och heter "Volume-à-porter" och den ger mina fransar liv, haha. Jag som i vanliga fall har små fjuttiga fjun till fransar får låååånga fina böjda fransar. Jag älskar även att jag kan hålla på ganska länge och bygga på fransarna utan att det blir klumpigt och fult. Denna är amazing.

Hojta gärna till om du har några månadsfavoriter som du tycker att jag bör spana in!

Till top