En ny favorit

Amanda testar, Pressutskick/Samarbete, produkter / Amanda Svensson, Daisy beauty, Dbexpo16, amanda svensson, amanda testar, beauty, eucerin, hudvård, press, produkter, skönhet, tips / Permalink / 0
Jag har hittat en ny favorit bland hudvårdsprodukter kompisar! Den kommer från Eucerin och är en In-shower-body-lotion! Jag fick med mig den hem som pressprov från Daisy Beauty Expo 16, och det är jag väldigt glad för!
 
Jag har aldrig tidigare testat en in-shower-body-lotion men det är så himla värt verkligen! Du använder den som en vanlig dusch-kräm, enda skillnaden är bara att den jobbar som en bodylotion, så när du kliver ur duschen och torkar till, så kommer du vara mjuk och återfuktad i hyn. 
 
Detta trodde jag först var bullshit, men det är det verkligen inte! Efter att jag torkat till så är dte som en mjuk och lite fet hinna som bildas på huden, precis som när man är nyinsmord. Den är verkligen superhärlig, och den doftar väldigt milt också vilket jag tycker kan vara ganska skönt, eftersom att de flesta bodylotions och duschkrämer jag har luktar väldigt starkt. Den är anpassad för torr och känslig hud, med andra ord så passar den alla!
 
Ni måste verkligen testa denna produkt, jag är frälst haha!
Ni hittar den här för 99kr.
 
*Produkten har jag fått som arbetsprov, jag har alltså inte betalat för produken. Det påverkar dock inte mina åsikter.
Till top