Hello gorgeous

Pressutskick/Samarbete, produkter / Amanda Svensson, dagens smink, makeup, press, skönhet, smink / Permalink / 1
Häromdagen fick jag hem ett pressutskick med produkter från Makeup Store och jag vill bara visa er dessa gorgeous produkter! First of all kolla på glittret, speciellt det mörkblåa och det gröna. De är helt otroliga och jag känner att jag vill ha glitter i hela ansiktet!
Sen vill jag även visa er pudret ovan! Jag ääälskar ju mitt transparenta löspuder från Laura Mercier, men det är ju alltid kul att testa något nytt, och jag tror verkligen på detta pudret! Any way, jag har känt på pudret och det käns fantastiskt! Det ska suga upp överflödig olja och hålla huden matt hela dagen! Ska bli kul att testa!
 
Produktera finns på Make Up Store.
*Detta är ett pressutskick, jag har alltså inte betalat för produkterna, men det är inget som påverkar mina åsikter.
#1 - - Sofia ⎢beautybysoxxi:

Gud vad fina pigment!! Dör sminkdöden!
Och uppdatera gärna vad du tycker om pudret, ögat det ett tag men vet inte om jag borde köpa eller ej!! :)

Svar: Jaaa eller hur, älskar dem!Pudret var superbra. Har använt det varje dag sen jag fick hem det! Perfekt för oss med lite kombinationshy. Ljusar upp fint också! kram
Amanda Svensson

Till top