Isadora Riviera

Pressutskick/Samarbete, produkter / Amanda Svensson, amanda svensson, beauty, dagens smink, isadora, press, skönhet, smink / Permalink / 1
 
Nu strömmar vårkollektionerna in och de är mer än välkomna enligt mig! För någon vecka sedan fick jag hem det sötaste pressutskicket ni kan tänka er från Isadora! Hade jag haft en liten dotter så hade jag lätt dekorerat henes rum med den söta asken! Kollektionen är inspirerad utav en vårdag på Rivieran och finns i butik nu. 
 
I kollektionen finner ni skira pasteller till naglarna, nya fräscha matta nyanser till läpparna och skimriga neautrala toner till ögonen. Nagellacken torkar matt vilket jag gillar, men är lite för transparenta för min smak. Jag hittade två riktigt fina nyanser till läpparna, och den sammetsmatta formulan är mjuk och härlig. 
 
Du hittar kollektionen på bla. Kicks.
*Pressutskick, jag har alltså inte betalat för produkterna.
#1 - - Sofia Eriksson:

Kan inte du testa och recensera lite mer produkter från Bareminerals? Framför allt basproduktion vore roligt! Deras matta foundation innehållet faktiskt ingen bitsmuth! :) // Sofia från Jönköping

Svar: Hmmm jo det hade varit kul :) Jag ska se vad jag kan lösa! Kram
Amanda Svensson

Till top