Kent Brushes

Amanda sminkar / Permalink / 0
Hej gullisar! Jag fick hem ett lite ovanligt paket häromdagen i samarbete med företaget Sliqhaq som primärt säljer skönhetsprodukter för män, och jag var oväntat exalterad när jag fick hem det! Haha alltså hur kul?! Jag nappade direkt på detta eftersom allt med smink och skönhet är så himla tjejigt och gulligt (till stor del iaf)! Låt männen få ta del av kakan också, haha! Självklart kan dessa borstar användas av tjejer också!
 
På bilden ovan ser ni en kam, två hårborstar, två sminkborstar samt två tandkrämer (haha ja tandkräm!)
 
Jag fick hem ett gäng hårborstar samt sminkborstar från deras märke Kent Brushes och jag trodde verkligen att jag skulle tycka att sminkborstarna var "nja" men jag är jätteimponerad verkligen! Den till vänster heter "Contour/blush brush" och den till höger heter "Blush brush", och det jag älskar med dem är att de är väldigt tunna! Du kan verkligen lägga en snygg contour med dem och applicera solpuder (jag föredrog det istället för rouge) på ett snyggt och naturligt sätt! Dessa kommer jag helt klart använda mycket framöver.
 
Ett hett tips är att kika in på deras webshop nu lagom till alla hjärtans dag! De har massa bra skönhetsprodukter för män som lyxiga rakborstar, skäggvårdsprodukter, hårstylingsverktyg, mm!
Vill ni kika mer på produkterna från Kent Brushes kan du klicka här
 
*Detta inlägg är i samarbete med Sliqhaq AB, jag har alltså inte betalat för produkterna, men det är inget som påverkar mina åsikter.
Till top