Self Made

Amanda sminkar / Amanda Svensson, beauty, dagens smink, produkter, skönhet, smink / Permalink / 3
Hej lovies! Idag är det freeedag och jag befinner mig faktiskt i Göteborg idag! Jag är här med bästa Sofia och Antonia, vi ska bara shoppa, äta och umgås. Ska bli så himla roligt verkligen. Senare ikväll ska vi fira min sambo och hans bror som bägge två fyllde år nyligen, med att gå ut och äta med våra familjer! MYS
 
Vad tycker ni om dagens look förresten? Jag tycker o den jättemycket och fick massa snälla komplimanger på jobbet. Dock tycker jag inte att den guld/koppar-ish färgen som är mitt på ögonlocket blir lika metallisk och intensiv som den verkligen är. Men men, thats life ;) Det är i alla fall den underbara nyansen "Self Made" i Anastasia Beverly Hills öhnskuggapalett "Self Made" (ja de har samma namn, haha).
 
Puss och kram
#1 - - Angela:

Men gud vilken fin sminkning, du är verkligen sjukt vacker! gärna en tutorial på denna :)

Svar: Tuuuusen tack snälla dig!! Kanske kan dyka upp i framtiden ;)
Amanda Svensson

#2 - - Louise Xin:

så sjukt snygg sminkning ! så himla grym du är ! lätt nya make up bloggen att följa :D behöver all tips jag kan få ;)

Svar: Men åh tusen tack!! Vad glad jag blir :D Kram
Amanda Svensson

#3 - - Viktoria:

Åh så fint! :) vad använder du till ögonbrynen?

Svar: Tack! Anastasia Dip Brow Pomade, helt klart en av mina favoriter :) Kram
Amanda Svensson

Till top