Ett litet tips bara

/ Permalink / 37
Jag och Matilda har varit ute och rört på fläsket. Kan behövas såhär i julmatstiden.





jajuste, jag fick en fråga av nån anonym som undrade hur jag håller min hud så ren från finnar.

jag använder Photoshop. Det håller huden ren och fräch.

#1 - - ange:

Härlig blogg!! :D

#2 - - caiza:

sv: haha jag med!

#3 - - M e l i n d a:

inte mkt, typ musik o plugg sj ? :)

#4 - - Kajsa - En Feskardotter i mode:

Sv: hahhaha kanske jag behöver banta inför julen då ? :D

#5 - - ange:

:D Du e sööt :D

#6 - - caiza:

sv: jag vet inte riktigt, det ser hur som helst inte så säkert ut! ;)

#7 - - Ida:

Hahahaha :P smart där med photoshop :P

#8 - - Ida:

Hahahaha :P smart där med photoshop :P

#9 - - Linda:

Hon heter Angela. Du hittar henne på www.shingela.se

#10 - - linnea:

Johodå, skitsnygg blogg ju! :)

precis gjort klart pepparkakshuset, haha :D

durå?

#11 - - linnea:

Snygga bilder, hah! :D

Då är det väl dags snart antar jag?

#12 - - linnea:

Snygga bilder, hah! :D

Då är det väl dags snart antar jag?

#13 - - linnea:

Snygga bilder, hah! :D

Då är det väl dags snart antar jag?

#14 - - linnea:

Snygga bilder, hah! :D

Då är det väl dags snart antar jag?

#15 - - linnea:

Snygga bilder, hah! :D

Då är det väl dags snart antar jag?

#16 - - Kajsa - En Feskardotter i mode:

Sv: Eller hur, haha, tjock och gosig ska man vara efter jul! ;D

#17 - - Cilla:

Sv: Tack :)

#18 - - Reby:

SV: Nej det kan inte skada hunden.

#19 - - gollish:

SV: haha för mig e plugg ingen vidare ;D haha

#20 - - j'l:

tack desamma!! :-)

åå älskar din header.

#21 - - Hanna & Emma:

Snygg blogg! Är allt bra med dig? :)

#22 - - Olivia Weslien:

sv: Tack han är jätta söt :D

#23 - - Laila:

snygging =)

#24 - - sandraewelina:

Har frågestund på min blogg,

kika gärna in och ställ en eller flera frågor.



för övrigt hade du en väldigt söt blogg (a) hihi.

#25 - - R O B I N A :):

sista boken har blivit två delar i film :P den första är den som släppts nu :P fattaru nu?=)

#26 - - Emelie <3:

Hej!

Jag har sökt jobb hos blondinbella, gå in och läs mitt mail till henne och säg gärna vad du tycker <3

#27 - - thesswester - inte som alla andra:

hahahha klockrent svar ;D



sv: naw tack sötnos :D

#28 - - emelie andersson:

otroligt fin blogg :D

allt bra?

#29 - - ida - foto & smink:

hahaha du är för rolig , din blogg är så häftig:)

#30 - - Diana:

Tack för kommentaren om pepparkakshuset:)

Kram

#31 - - ÅSA:



Ush, höll på få panik när jag kollade igenom din blogg.. Jag har riktig jäkla fobi för hälsenor, mår verkligen illa av dom. Så har du en blodig sådan uppe på bloggen >.< blää :P

#32 - - t:

Verkligen jätte fin blogg du har! :D

allting bra annars?

Kramar söt! :)

#33 - - Angelica:

Ja så kan de vara hoppas du fick en bra Tisdag !

#34 - - Artan:

haha håller med, vad gör du idag då?

#35 - - Hedvig:

SV: Haha, så lite så! :D

#36 - - friida:

haha, bäst ! :DD

alltig bra ? :)<3

#37 - - juliieeh:

Söt blogg :))



gjort idag då? :P

Till top