To cool for school

/ Permalink / 29
Igår i skolan.

Jag: jag har verbprov i franska sen..
Ninorta: Aha.
Jag: Vad är ett verb nu igen?

vad cool jag ser ut att va



#1 - - Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: haha nä inte en chans ;D

#2 - - SandraSvanström:

svar tycker du? tack så jätte mycket, va glad jag blir :)

#3 - - Emelie <3:

Ja de blev jag.. du kan läsa om de här -- > http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab

#4 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: haha ja det gör det ;)

#5 - - friida:

visst e hon ;)

sv; bara bra :)<3

#6 - - Diana:

hehe aa så kan man nog säga:P

Coolblogg btw!

#7 - - fanny:

TO COOL FOR SCHOOL!

#8 - - Hedvig:

SV: Jag gör faktiskt inget särskillt. Dricker te och ska snart på piano, ;D



Vad gör du själv?

#9 - - gollish:

SV: jorå det är fan sant hahaha :D

#10 - - gollish:

SV: jorå det är fan sant hahaha :D

#11 - - Cissi:

Nu är vinnaren av gårdagens blogg utsedd! :) In och kika om det blev du! :)

#12 - - ange:

Duu meed :D

#13 - - thesswester - inte som alla andra:

sv: sitter och kollar på scrubs samtidigt som jag har datorn i knät :p dudå?

#14 - - Elina:

Det e ju smaksak det där med saffranspannkaka men många tycker att den är väldigt god men som sagt jag gör på ett speciellt sätt så det inte riktigt smakr som den på Gotland och min pappa tyckte att min hemgjorda var godare än den dem gör på Gotland! Du kan få receptet om du vill prova?

#15 - - Emmelist:

hoppas verbprovet gick bra? :)

#16 - - GUEVACCI:

spännande och se vem som vinner ;)

#17 - - NESRIN:

sööötbild :)!

#18 - - amanda dagens blogg tävling ♥:

haha skööön bild :D

#19 - - Carro:

Tack så jättemycket! :) Haha, jajjamän, det är jag. Fin blogg btw!

#20 - - liindblaads:

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

#21 - - Evelina:

Jag har också franska! :D visst är det kul? :)

#22 - - E M M A:

Sv:Trevligt!!:D Julkort är alldrig fel!



haha. Måste bara säga att din blogg är TOPPEN! du struntar i vad andra tycker/skriver!:) GO GIRL!;)

#23 - - Justin Drew Bieber fanblog:

Svar: Haha, jo det finns ganska många! Men det är bara för att vi alla älskar honom ;)

#24 - - Justin Drew Bieber fanblog:

Svar: Haha, jo det finns ganska många! Men det är bara för att vi alla älskar honom ;)

#25 - - Olivia Weslien:

sv: Den översta är min de andra rider jag bara åt folk :D

#26 - - C A T A L I N A:

riktigt fin blogg du har! har du fixat designen själv? :)

#27 - - liindblaads:

Just nu gör ja inte så mkt :)

snackar lite bloggsnack md ngr andra bloggare på listan :)

dd ?

#28 - - emelie andersson:

sv: vsg :D jo det funkar :)

#29 - - Ninorta:

HHHAHAHAHAH, ninorta vad e verb nu igen ? :P

trög e du :D

Till top