Att klappa sig själv på axeln

Amanda sminkar, Vardag / amanda svensson, beauty, skönhet, smink / Permalink / 1
Detta mina vänner, är det som gör att det är kul att fortsätta med smink! Att kunna kolla tillbaks för något år sedan och se hur mycket man har utvecklats, både sminkmässigt men även på hur mycket jag utvecklats inom fotografering och redigering! Haha jag menar kolla sista bilden på "dåtid", går det bli mer gul? Och kolla på eyelinern och mina ögonbryn?! 
 
Jag var kass när jag började få intresse för smink! Jag kunde ingenting! Jag hade inte en blekaste aning om hur man skulle sudda ut ögonskuggan eller hur man målade ögonbryn. Och idag har jag turen att kunna säga att jag vann priset för årets bästa kreativa sminkös! Hur sjukt är inte det?! Jag har även lyxen att få sminka fina tjejer ibland när de ska på fester eller baler, är helt chockad över att så många redan har hört av sig och bokat tid inför balsminkningar! Jag har även turen att få arbeta med fantastiska företag! Bara en sån grej lixom?!
 
Det jag vill säga är bara att jag aldrig aldrig aldrig någonsin trodde när jag började få intresse för smink, att jag idag skulle sitta här och vara så stolt över mig själv! Över att jag (enligt mig) har lyckats och att jag får inspirera er och visa er vad jag gillar! 
 
Kom ihåg att det är okej att vara stolt över sig själv och klappa sig på axeln! Dokumentera när du påbörjar någonting nytt, för att se hur du utvecklas! Beröm dig själv när det går bra och tillåt dig själv att skryta lite ibland! Det får man :) 
 
Puss och kram till ALLA ni som kikar in här både dagligen men även ni som kommer hit ibland och bara vill se lite ytliga bilder :) För det är det smink är, ytligt men fantastiskt roligt.
#1 - - Maria:

Gud vilken utveckling!! Du är såå grym! Blir superinspirerad av dig :-)

Kram från en trogen följare

Svar: Men åh vad glad jag blir!! Tuuuusen tack snälla du! Kraaaaam <3
Amanda Svensson

Till top