Becca Shimmering Skin Perfector

produkter / amanda svensson, beauty, produkter, skönhet, smink, tips / Permalink / 0
Jag märker att jag blivit dålig på att visa er nya produkter som trillar in här hemma hos mig! Skärpning Amanda! Denna fantastiska produkt har jag haft hemma i säkert en månad, och till en början var jag måttligt imponerad, men nu älskar jag den! Är nästan alltid sådan med nya produkter, är du också sådan?
Det är BECCA Shimmering Skin Perfector i färgen Moonstone som alltså är en highlighter. Tyvärr säljs inte Becca någonstans i Sverige och det är även väldigt svårt att få tag på det via nätet också... Vill man ha det utan att behöva resa till USA får man vara beredd att slanta upp en rejäl slant för denna highlight.
.
Färgen Moonstone var tidigare Beccas ljusaste highlight, men de har nu släppt nyansen "Pearl" som är ännu ljusare, den fanns dock inte när jag köpte min. Moonstone drar lite åt guld men är ändå väldigt neutral i färgen. Den passar oss blekfisar och du kan själv välja hur pass intensiv du vill ha den. Denna är dock inte lika "boom in your face" som ex. Mary LouManizer från The Balm, utan denna ser lite mer naturlig ut, vilket jag ääääälskar till vardags.
 
Här har jag dragit ett ordentligt streck på armen för att ni ska se färgen så bra som möjligt. Den blir självklart inte lika tjock på huden, utan mer som ett naturligt glow. Här ser ni lite tydligare att den drar åt guld, men ändå inte för mycket!
Jag har fått så himla mycket komplimanger för min hightligt på senaste och det är tack vare denna! Helt klart min nya favorit!
 
Jag köpte min här.
Till top