Fleek Lashes

produkter / amanda svensson, smink / Permalink / 2
Godmorgon på er <3
Idag börjar mitt jullov (ja vi på högskolan har också jullov hihih), och det känns asgött! Dock ska jag jobba på KICKS mycket nu och har tenta direkt efter lovet, så ah... Men men, det är snart jul iaf!
 
Har ni sett dessa fransar förresten? Ser ni hur "BAAM in your face" dem är? De kommer från Fleek lashes, som jag aldrig hade hört talas om tills jag hörde att Sandra Lindahl pratade om dem. Ser ni hur fina dem är? 
Jag lovar att jag ska visa er bilder på när jag har dem på mig också, för jag vet att det kommer bli sjukt snyggt!
 
Ni hittar dem här och anger du koden "XMAS15" så får du 15% rabatt som gäller idag fram till midnatt!
#1 - - Sandra :

Letar du julklappar till syrran, mamma eller flickvännen? Eller varför inte till dig själv? Nail Emergency UF är ett företag som säljer handmålade lösnaglar. Perfekt till den som redan har allt eller om du vill ge bort det lilla extra. Självklart ingår lim!
http://www.yourvismawebsite.com/nail-emergency-uf?acr=1

#2 - - Sandra Lindahl:

ÄLSKAR DOM!! :D <3<3

Svar: Jag också numera! Sååååååå fina ju :D:D:D Kram
Amanda Svensson

Till top