Glitterlove

produkter / produkter, smink, tips / Permalink / 1
Jag kom på att jag heeeelt glömt bort att visa er denna guldklimp från Isadoras senaste kollektion! Jag föll inte så mycket för de andra produkterna i kollektionen, men denna palett, eller okej, en av skuggorna i paletten, OMG. 
 Det är skuggan längst till vänster som jag vill slå ett slag för! Det är en 100%:ig dupe för diors glitterögonskuggor! Vi på jobbet stog med hakan i golvet när paletten kom in i butik och vi började swatcha skuggorna. Den glittriga ser exakt ut som glittret från Dior! Själcklart är de andra färgerna i paletten fina de också, men det är inget som är så extremt vackert (ni snackar med en tjej som har glitterkärlek).
 
Såatteeee dumpa Diors glitterskuggor och köp denna paletten istället, för detta glittret är det finaste jag sett. Jag är sjukt fövånad över att ingen utav alla skönhetsbloggare jag läser, har skrivit om glittret, för det är så himla svårt verkligen att hitta ett fint finkorningt glitter! But here it is!
 
Det var bara det ajg ville säga!!! Haha, puss hejdå.
#1 - - Issa:

Kan du göra en look med glittret? :)

Svar: Klart jag kan! Håll utkik :D kram
Amanda Svensson

Till top