Gwen Stefani for Urban Decay

produkter / amanda svensson, beauty, produkter, skönhet, smink / Permalink / 0
Hej hjärtan! Jag hade helt glömt bort att visa upp denna palett för er, så då tänkte jag; bättre sent än aldrig ju. Jag har haft den hemma i någon vecka nu och det är Urban Decays senaste ögonskuggspalett som de gjort i samarbete med ikonen Gwen Stefani! 
 
Här ser ni palettens insida och du finner 15 skuggor i både skimrig och matt textur och både neutrala nyanser samt färgklickar! De matta skuggorna samt de mörka skimriga anser jag är i bäst kvalite. Tycker att de ljusa skimriga var väääldigt skira och det var ganska svårt att fånga upp mycket produkt på penseln, men jaja, ibland vill man ha det lite skirare. Men som sagt, de mörka skimriga samt de matta skuggorna är to die for!
 
Sist här bjuder jag på lite swatches från några utav mina favoriter! Anser inte att en palett är komplett (haha snyggt rimmat va?) utav en bra svart skugga, och här får du en kanonbra! Min favorit i hela paletten är den konblåa nyansen, den är så himla fin! Älskar även den väldigt mörkt brun/röda matta nyansen.
 
Paletten finns i utvalda kicksbutiker samt på kicks.se för 495kr.
Till top