Gwen Stefani look

Amanda sminkar / amanda svensson, dagens smink, inspiration, produkter, skönhet, smink / Permalink / 1
JAJAJAJA vad jag gillar denna look! Jag har endast använt mig utav Urban Decays nya ögoskuggpalett som de gjort tillsammans med ikonen Gwen Stefani (Kommer ett inlägg om paletten inom kort). Och stjärnan i showen är skuggan "Danger" som är en royalblå som ni också finner i paletten. Visst blev det fint?
Vet att mina läppar ser gigantiska ut och sjukt övermålade, men det är för att jag använt mig utav en ombre-metod, så jag har egentligen inte övermålat dem, hehe).
 
Vill ni förresten att jag börjar skriva produktlista igen här på bloggen? Hojta till i sådana fall. 
 
#1 - - Heja J:

wow!

Svar: Haha tack!!!! (Om det nu var ett positivt wow!) kram
Amanda Svensson

Till top