Marc Jacobs Brow wow

Amanda sminkar / Permalink / 0
Jag satt och kollade igenom mina bilder och hittade dessa. Kom på att jag helt glömt bort att visa er min favoritbrynpenna! Den kommer från Bobbi Brown och heter Brow Wow. Jag har den i färgen Ash Brown som är en väldigt kall ljusbrun. 
 
Jag tycker att den passar perfekt tilsammans med min hårfärg och jag äälskar att den är väldigt kall i nyansen. Den är även väldigt lättarbetad och du kan skapa både naturliga bryn men även dramatiska och inramade bryn, Du skruvar upp produkten och i andra änden utav pennan finns en borste/spoolie som du kan använda till att borsta igenom brynen. 
 
Jag personligen tycker att denna är snäppet bättre än Anastasia's Brow Wis, och då det inte skiljer mer än 10 kronor på dem, så tycker jag helt klart att denna är värd att kika in! ME LIKE!
 
Finns att köpa på Sephora för 225 kr.
 
Till top