Vi vann!

Amanda sminkar / beauty, beautyboulevards, dagens smink, makeup, skönhet, tävling / Permalink / 1
Vi vann kompisar! Tack vare er vann vi kategorin "Bästa kreativa sminkös" och jag är så himla glad och tacksam för alla som gick in och röstade på mig!
 
Detta var verkligen bästa tänkbara starten på dagen! Jag kunde inte bli gladare. Även fast jag inte hade vunnit hade jag varit glad, för att jag var bara så himla tacksam över att få bli nominerad tilsammans med så duktiga skönhetsbloggare, och jag trodde verkligen aldrig att jag skulle vinna, men man ska aldrig säga aldrig, haha.
Så tack tack tack till alla som röstat på mig, jag har helt klart fått massa ny energi och motivation till att lägga i ännu en växel!
 
Puss och kram, ni äger <3
 
#1 - - Anonym:

Nej men vad härligt :) jag ska köpa den när jag flyttat :)

Till top