11 år och mina 11 favoriter

Amanda sminkar, Pressutskick/Samarbete / Permalink / 0

Imorgon fyller en av Nordens största skönhetssidor hela 11 år, nämligen Eleven! För att spinna vidare på elva-temat, så bjussar jag på mina 11 favoritprodukter, som ni finner på just Eleven.se, bra va? Ännu bättre är att de dessutom har fri frakt på hela din beställning, WIHO!

1. Estelle & Thild Sparkling Citrus Bloom, 199kr. Denna luktar SÅ gott och gör din hud så himla mjuk!
2. GlamGlow Powermud DualCleanse Treatment, 469kr. Hjälper till att mininera porer, rengöra huden på djupet. ÄLSKAR denna!
3. Burt's bees Beeswax Lip Balm, 49kr. Läppbalsam gjort av biwax, som dessutom doftar mint. Kan inte leva utan detta, helt seriöst!

1. Lumene Matt Control Oil-free foundation, 139kr. Denna håller din hud matt och fräsch under hela dagen. Mitt tips är att mixa den med 2. Lumene Longwear Blur Foundation, 159kr, för ultimat täckning och hållbarhet. Använder dessa två tillsammans VARJE DAG för tillfället!
3. Isadora Anti Shine Mattifying Powder, 139kr. Använder detta puder varje dag för att sätta min foundation på plats. Dock inte under ögonen, men i övriga ansiktet.

1. Anastasia Beverly Hills Clears Brow Gel, 209kr. Applicerar alltid denna efter att ha fyllt i brynen, för maximal hållbarhet.
2. Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade, 227kr. GRYM när du ska fylla i brynen, håller hela dagen och går få både skarp och naturlig look.
3. Anastasia Beverly Hills Duo Brush #12, 218kr. Denna borsten kommer ta dina bryn till en ny nivå. Släng din gamla kassa och KÖP denna!

1, OPI Nail Laquer "Gwen Stefani Holiday-collection" Just Beclause, 155kr. Detta lacker är SÅ snyggt. Tycker dock det är mer vinrött än lila i verkligheten.
2. Maria Nila Colour Refresh "Pearl Silver", 222kr. En sådan där produkt jag inte kan vara utan. Gör så att mitt hår drar åt en kall nyans OCH verkar som en inpackning. Hur bra?!

Här har ni alltså mina eleven-favoriter. Detta är produkter jag själv har hemma och använder vääääääldigt regelbundet. Tycker även att det är väldigt bra pris på alla produkter, inget som är överpris, och man får verkligen kvalité i alla nämnda produkter! Puss och kram, och glöm inte kika in på Eleven.se och gratta dem på födelsedagen, haha.

Till top