Önskelista

Vardag, produkter / amanda svensson, beauty, christmas, jul 2015, önskelista / Permalink / 2
1. Här /2. Här/ 3. Här/ 4. Här/ 5. Här/ 6. Här/ 7. Här/ 8. Här/ 9. Här/ 10. Här/ 11. Här/ 12. Här
 
Är det okej att skriva önskelistor när man är 20 år? Haha jag tycker det! Tänkte att jag kunde dela med mig utav vad jag gärna hade sett under julgranen, hehe. Dessvärre har vi ingen gran i år, så det blir nog svårt..
Som ni ser är det inte mycket smink på listan, men ärlig talat så kommer jag inte på något som jag vill ha sådär extra myket? Är det då man bör fundera på¨hur mycket smink man egentligen har?? Haha
 
Hoppas ni tyckte det var roligt att se lite vad jag önskar mig i år :)
 
#1 - - Karen:

Klong vasen är fantastiskt fin :) kram

#2 - - karen:

sv: i vilken färg? mässing? :D

Till top