Shiseido Sun Liquid Foundation

Amanda sminkar / Permalink / 0
Har ni hört om märket Shiseido? Ni vet dem som är kända för sin grymma ögonfransböjare? I samarbete med Ellos.se har jag fått möjlighet att testa en utav deras foundations, kul va?
 
Jag själv har aldrig testat någonting från märket, men jag har hört väldigt mycket bra om denna foundation. Den ska vara bra för oss med lite kombinerad eller oljig hy, då den ska stå emot både olja, vatten och svett. Den har även SPF30 vilket är superbra om man bor i ett annat land än gråa Sverige (haha). 
 
Den har medeltäckning men man ska (enligt recensioner) kunna bygga upp den ganska mycket. Det tillkommer även en svamp för applikation och jag har tänkt testa att applicera med både borste och svamp för att se vilket resultat som blir bäst! Jag har den i färgen Light Ivory för face it, jag är blek.
 
Jag kommer testa denna foundation i några dagar nu framöver, och sedan ge er en rättvis recension på produkten! 
Vill du kika in foundationen och läsa mer om den kan du klicka här.
 
Till top