ArtDeco

Amanda sminkar / Permalink / 0
Hallå snyggisar! Idag är det måndag och tentaveckan är igång! På fredag har jag tenta och det innebär att bloggen får lida litegrann. Men som mamma säger, skolan går först ;)
Idag vill jag visa er dessa fina produkter som jag fick med mig hem från Daisy Beauty Expo (mycket produkter där ifrån nu, haha). De är från ArtDeco, och jag har inga produkter från dem sen tidigare, så det var kul att träffa representanter från företaget och få kika på deras produkter.
 
Med mig hem fick jag denna paletten, som jag fick sätta ihop själv. Det fanns massa med nyanser att välja på, men jag ville ha något så jag kan skapa en hel ögon-make. Visst är färgerna fina? Skuggorna är väldigt pigmenterade och lätta att blanda ut. 
 
Jag fick även med mig en läpp-primer! Den ska jämna ut läpparna samt förlänga hållbarheten av ditt läppstift. Jag testade att applicera bara primern utan något ovampå, och jag tycker att det känns som att den har lite plumping-effekt, dock står det inget om det i beskrivningen...? Jag vet inte om jag tycker att det förlänger hållbarheten så mycket, för jag har en tendens att prata, äta och kleta överallt, så läppstiftet försvinner alltid på mig ;) Men jag gillar ändå produkten och tycker att läppstiftet får en bra yta att fästa på.
 
Jag har helt klart fått upp ögonen för ArtDeco och ska helt klart testa fler produkter i framtiden :)
Du hittar produkter från ArtDeco här.
Till top