Bildbomb från Dbexpo 16

Vardag / Amanda Svensson, Dbexpo16, beauty, skönhet, smink / Permalink / 3
Tänkte slänga upp några bilder från Daisy Beauty Expo 2016 som jag var på i lördags. Tog så himla mycket bilder och vill typ visa upp alla, haha. Men jag får köra lite i omgångar, så det inte blir ett kilometer långt inlägg!
Överst ser ni i alla fall Lórèals underbara rum. Det gick i riktig Marie Antoinette-anda och jag ville ta med mig både blommorna och inredningen hem, haha. Men om vi nu ska prata om deras nyheter, så är jag supertaggad! De har hoppat på trenden och tagit fram en ny cusion-foundation som ska ge mycket lyster och den ska även vara bra täckande. Vi hittar även en ny mascara samt en ny brynprodukt. Självklart kommer jag visa upp dessa produkter mer i separata inlägg.
 
Sen fick jag och Rebecka våra hår stylade utav fantastiska Maja på Björn Axen. Kolla på min sjuka fläta hon bara slängde ihop på typ 15 minuter?! Haha jag sa rakt ut till henne att jag kommer ringa henne när jag gifter mig, så att hon får göra min bröllopsfrisyr. Hon var så himla mysig och duktig verkligen!
#1 - - Renée Risberg:

Såå himla fin fläta! Jag fick Björn Axéns bok om flätor i julklapp så jag ska se till att öva massor på att göra flätor haha ;)

Svar: Jaaaa eller hur! Hahah jag hade kvar den i 3 dagar efteråt. Åh den boken vill jag också ha! Så mycket rolig inspiration! Kram
Amanda Svensson

#2 - - Anonym:

kommer cushion foundationen komma ut här i sverige? för deras vanliga lumi är min favorit foundation men den säljs ju tyvärr inte här sä hade varit jätte kul om den gör de!

#3 - - Anonym:

kommer cushion foundationen komma ut här i sverige? för deras vanliga lumi är min favorit foundation men den säljs ju tyvärr inte här sä hade varit jätte kul om den gör de!

Svar: Japp den kommer finnas i butik här i Sverige! Jag jobbar på KICKS och vi har redan fått in den faktiskt. Fråga på ditt närmaste kicks om de har fått in den :) kram
Amanda Svensson

Till top