Dior at Daisy Beauty

Vardag, produkter / Amanda Svensson, Dbexpo16, dior, skönhet, smink / Permalink / 0
Godmorgon lovies! Jag tyckte att Dior förtjänade ett eget inlägg, hehe. De hade ett superlyxigt rum där man kunde bli sminkad samt få en doftanalys utav duktiga Farao som representerar Diors doftexpert i Norden. De visade även upp sin vårkollektion. Jag är helt såld på de två highlighters som släpps nu i veckan. Jag swatchade den ena på min hand., och den ser inte ens hälften så fin ut där som den egentligen är! Magisk är ordet. Sen får vi inte glömma den nya Poison doften! WOW säger jag bara! 
Jag passade självklart på att få en liten touch-up utav en av de duktiga makeup artisterna på Dior. De har även förbättrat deras Forever Foundation (som jag älskar sedan tidigare), så den ser jag fram emot att testa! Rebecka blev sminkad med den och hon såg fantastisk ut!
 
Ni får separata inlägg sedan om den nya parfymen, foundationen mm.
Till top